kedivebebekannesi5555 Karnım ağrıyor kasıklarıma iğne batması gibi mi desem garip bir sancı giriyor acaba yalancı sancı mıdır nedir, uzun süreli olmasa da arada girip çıkıyor.. Şiddeti uykumdan uyandıracak derece de vardı nedir çözemedim ben 😕
Kelebekmadam kedivebebekannesi5555 doktora görürseniz iyi olur ne kadar normal desekte başka şeylerde çıkabiliyo altından
Leylayz kedivebebekannesi5555 bende 25 haftalık gebeyim iki üç gün önce bende de oldu çok şiddetliydi kasığıma karnıma iğne batması gibi oluyordu ayrıca gaz sancısı da vardı, ama şuan iyiyim geçti benim