
Merhaba yurt dışındayım ilk hamileliğim doktor sadece ultrason görüntüsünü verdi kalp atışını dinletti bebekle ilgili yorum yapmadı burada 12. Haftasına girmek üzereydi sizce cinsiyet belli oluyor mu hanımlar ve haftasına göre mi bebeğim sorabileceğim kimse yok teşekkür ederim şimdiden 🌸