Kader9677 gaz olup olmadığını anlarsınız zaten. Gaz çok farklı hissettiriyor bebiş çok farklı. Bende ilk 14 hibi hissettim ama tekme vs için daha çok küçük onu net hissedemezsiniz de dönmesini hissedebilirsiniz. Sanki içinizden böyle balık kayıyormuş gibi, kelebek kanat çırpması gibi bazen de böyle damar atması gibi değişik bir his.16 da daha çok net hissettim ve 18 de ilk tekmelerimiz başladı o günden beri de dönüyor tekmeliyor aklına geleni yapıyor yavruşum 😅
O kadar mutluluk verici ki bu hisler. Elinizi koyun karnınıza takip edin zamanla bebek mi gaz mı daha net anlayacaksınız. Ama eğer zayıfsanız daha erken hissediyorsunuz. Bende öyle oldu :)