Merhaba hanımlar
Ben 13 haftalık hamileyim 20 gündür devam eden aktif yoğun kanamam var 2 gün öncede avuç içim kadar bir parça düşürdüm. Doktora gidiyoruz sürekli ama bebekte sıkıntı yok diyip yolluyorlar. Var mı bu decece kanama yaşayan varsa nasıl bir yol izlediniz. Şimdiden teşekkür ederim 🙏