Uzm-Nurse Merhaba ikili test sonucumda trisomi 13 ve 18 biraz yüksek çıktı 🥺 1:241 . Sorunu böyle olan yada buna yakın dostlar nasıl bir yol izlediniz
Minnosum1147 Uzm-Nurse dna testi yaptırdık canım, sonuç geldi ama yetersiz dna. Tekrar test için dün kan aldılar. Benim de ikili test 1:248 di maalesef
Twinkle Graffik olmasi lazim canim e nabizdaki degerle doktords yorumlamiyor malesef grafigide kendileri cikarip veriyor sonuca gittinizde gorursunuz