Bugün tam 38. haftama girdim bundan 1 hafta önce çatı muayene oldum esneme var demişti doktor daha sonra kahverengi lekelenmem oldu o gelen nişan mıydı acaba? Çatı muayenesi olduğum gün ve öncesinde birkaç gün deli gibi belim ağrıyordu sancılanıyordum ama şu anda tık yok bende tekrar nişanım mı gelecek suyum mu gelecek sancım ne zaman başlayacak 😂 kafamda deli sorular doğuracağımı nasıl anlayacağım acaba ben?
Benimle aynı durumda olan var mı kızlar ilk gebeliğim ve tüm olacaklardan bir habersizim🤷🏻♀️
Birde o gün bu gündür çok fazla sarı akıntım var 🤦🏽♀️