Aneebebek kızlar valla şuna kanaat getirdim torpili olan randevuyu alıyor. Dün sabah saat 11 de aradım 182 yi doppler için, 18 aralığa randevu var 16.00 da arayın dedi 15.50 de arıyorum bana diyor ki en erken randevu 22 aralık hani 18 aralık randevuları 16.00 dan itibaren açılacaktı kim ne ara aldı allah aşkına ve en erken 22 aralık diyor arada 5 saat var ve kurallara göre o 5 saat içerisinde bende dahil kimse randevu alamıyor 15 günü geçtiği için. Allah yardımcımız olsun bu ekonomide böyle şeylerle uğraşamayıp zoraki özele yönlendiriliyoruz maalesef