24 haftalık olmadan muayene için randevu aldım ordan ayarlarlar sandım bende bulamadığım için ama maalesef ayarlamadılar. Bende perinatoloji nin kapısını çaldım bana normalde yapmıyoruz ama gelmeyen hasta yerine gel dedi öyle 9 aralığa verdiler geçtiğimiz bu pazartesi günü. Sende bi dene istersen bulamıyorum randevu falan de. Bu arada Bakırköy Dr Sadi Konuk EAH gidiyorum başından beri. Sıkıntı olduğunu bilmiyordum 22 . Haftadayim kadın vermese ben de bulamayacakmisim demekki 😔