Busra032 ha evet benim kisi 2 aylıkken başladı doktoruma sordum oda normal dedi iğne gibi batıyor her 1 saate bende tedirgin olmuştum ve sormuştum o da normal demişti spor yapanlar yarım atlet kullanıyor ya ondan tavsiye eti doktorum bana onu taktım dan belli çok ağrım olmuyor ama elleyince acıyor