Htchknn Kızlar 19+6 yım. Karnım hiç yok miniminnacık bi şişlik. Şişlik bile değil o derece yok 😄 bu aydan sonra şişer mi? Hiç böyle hayal etmemiştim 😄
Ceyduygu Htchknn Kişiye göre değişiyor o 16 haftaligiz karnım baya gözle görülür şekilde var büyük oğlumda da aynı şekilde erkenden çıktı. Eltim 9 aylık hamileyken bile çok çok küçüktü dışarıdan hamile olduğu belli bile olmuyordu
2anneoluyorum Htchknn 20+4 oldum bugün benimde daha yeni yeni ufakdan belli oluyor oda bilenler anlar bilmeyen asla analamaz 😅
Suzanne Benim zaten hafif göbeğim vardı ama iyice çıktı şuan 20 haftalığım dar bir şey giysem baya belli oluyor karnım herkesin karın yapısı farklı
Nazlimom Haftadayım belli olmuyor fazla yeni yeni şişiyor gibi hissediyorum😅😅 kuzenimle aynı haftadayız ama o 9aylık gibi baya şiş. İç karın geniş olanların şiş olmaz diolar