aynurakkurt merhaba benim bi sorum olacakti size ben daha henuz yeni hamileyim ilk hamile kalişim ve dun ilk muane kontrollune gittim hersey yolundaymis sadece bende koyu kahvereng akinti geliyordu dünden itibaren aksama dogru kan gelmeye başladı vede şiddetli bel agrisi karin agrisi oldu bildiginiz adet donemi yaşıyorum sanki bu kadar da kan görmemiştim acaba bunu yaşayan varmi ne olabilir..
Oyakubra aynurakkurt Hemen doktora git zaman kaybetmeden... Kahve akıntı geldiğinde bile koşa koşa gitmeliydin geç bile kalmışsın.
Gamze58 aynurakkurt bence hemen doktorunuza görünün allah göstermesin düşük yapıyo olabilirsiniz hiç beklemeyin bence çünkü bende ilk hamileliğimde aynı şikayetler ile doktora gittiğimde bebeğimin kalbi durmuştu 😞
svmeybgl aynurakkurt gebelikte rengi ne olursa olsun hiç bir lekelenme normal değildir hemen doktora gidilmeli. Belki sıkıntı yoktur belki birşeyler belirtisidir . Doktora gidin içiniz rahatlasın
mucizemizibekliyoruzz aynurakkurt kanamanın kahverengi akıntının hiç bir zaman şakası olmaz. Korkutmak istemem ama Düşük bile yapabilirsiniz çok acil doktora gidin. Yerleşme kanamasıysa söylerler zaten. Ama bu kadar çok gelmesi normal değil
Minikheyecan Kahverengi kan içerde kanama olmuş önceden onu arıyor demektir. Genelde kırmızı kan pembe kan daha önemseniyor ama tabiki doktora git inşallah bir sorun yoktur. Kanama ilk aylarda cok önemli düşük tehdidi demek oluyor sen sakin ol ama bir doktora mutlaka görün