16.haftamda doktorum plasentanın biraz aşağıda ve bu durumun takip edilmesi gerektiğini söyledi. 22.haftamda detaylıya gittiğimde yukarı çıktığını hiçbir sorun kalmadığını öğrendim. Bu süre zarfında ağır kaldırmamaya, kendimi yormamaya, ilişki yaşamamaya dikkat ettim. Doktoruna tekrar gözüküp danışanilirsin tamamiyle rahmi kapatmış mı, yoksa hafif aşağıda mı şuanlık. Çünkü hafif aşağıdaysa 36.haftaya kadar çıkma ihtimali %90larda. Naçizane tavsiyem stres yapmamaya çalışın çünkü ben çok yaptım, kendimi bir buçuk ay üzdüm 🤗