ozge51 EceAydn yok canım muhasebeciyim ben başvuruya gerek yok zaten senin doğum yaptığın sistem de olduğu için direk gidiyorsun doğum ücreti alacağım diyip 1 hafta sonra alırsın
Anneyim ozge51 bişey sorabilir miyim şimdi bi kadın ikinci evliliği yapmış ve 3 cocuguna hamile acaba 3 üncü cocuk diye mi para alır yoksa ilk cocuk diye mi alır bu konuda bi fikriniz var mi
Deletedmom404 ozge51 bana Doğum parası verdiler ptt ye yatmıştı başvuru dan sonra işte ama süt parası yok yatmamış dediler aynı gün yatması gerekmez mi yada hiç mi vermiyolar anlamadım
Bayby ozge51 çalışıyorsan ptt gitmemize gerek yok demi ? Muhasebecime versem yeterlidir heralde raporu