Sblbsr Merhaba anneler bir arkadaşım söyledi steteskopla gebeliğinde bebeğinin hareketlerini dinlermiş 20. Haftanın ortasındayım bende dinlesem duyabilirmiyim daha önce dinleyen var mı? yada o sesi nasıl ayırt edicez? bilgisi olan açıklayabilir mi 🙏
neslican0644 Sblbsr ben denedim hiç öyle bi ses felan gelmiyor belki 34 den sonra gelebilir ama ben 28 haftada doğum yaptım 🤭
2melek_annesiii Sblbsr valla ben 30. haftadayım dinliyorum arada ama hiç bişey duyulmuyor sadece hışırtı san haftalarda anca duyulurmuş
neslican0644 Polenpolen52 1 ay oldu hastanedeçok şükür bugün tüm cihazlar çekildi artık kendi nefes alabiliyor biraz da kilo alırsa gelecek evime Allahın izni ile 🤲