Anestezi07 Haftada nstde küçük küçük kasılmalarım çıktı en son pazartesi nst girdim yine vardı. Şu an 37+4 üm. Geceden beri ara ara adet sancısı gibi sancım oluyo ama çok şiddetli bişey değil. Kasılmalarım devam ediyo ama oda düzensiz. Bunun dışında ne yaşıcam ben adet sancısı mı artıcak ne olucak ne zaman doğurucam çok merak ediyorum kıdemliler bilgilendirsin lütfen ☹️
suscarparimm Anestezi07 Belinizden karnınıza doğru yayılıyorsa veya karnınızdan belinize yayılma varsa dinlenince geçmeyip şiddeti artıyorsa aralığı düzenli ise doğum sancısıdır Anlatılmaz yaşanır 😂
teletabi Anestezi07 adet sancısının bi tık üstü ama ara ara giriyor sürekli devam eden bir ağrı değil. Herkeste de farklı oluyor ne desem yanlış olur şimdi🙈🙏🏻
annesialisi Ya içinde Bi yerini tutmak istiyorsun gibi ama yeri belli değil gibi ve doğum sancısını kesi likle ayırt edersin her türlü ağrıdan.