aleladebirmom GoncaClk benimkine de önde diyorlar. Hatta 2 hafta önde çıkıyor hep ultrasonda. Ben de normal istiyorum inşallah normali etkilemez ya🤷🏻♀️
omerim32 GoncaClk benımde onden gıdıyor bı sorun olur mu dedım hayır dedı sonucta gelısım bastan asagı dogru hıc korkma
elifinilki27 GoncaClk Bizimde kafa vücut 1 hafta önde bacaklar normal ama doktora sorduğumda iyi birşey dedi anlamadım
GoncaClk aleladebirmom inşallah etkilemez biraz gelişimi de önde korkuyorum normal olur mu olmaz mı hiç bilmiyorum
Mrvtkn Korkmayın önde dediği bizim düşündüğümüz bir büyüklük olmuyor milim farklardan bahsediliyor genelde de haftasına uyumlu oluyor ilerleyen zamanlarda banada demişlerdi sorun olmuyor şuan yanımda uyuyor 😀
GoncaClk omerim32 aynen normalde baş daha büyük oluyor tabi ama biraz önde olunca bı tedirgin oldum☺️
eaktr GoncaClk benim ee öyleydi ama 39. Haftada normal doğumla oldu çok şükür ☺️ İlerleseydi Haftam doğmazdı ama