miyopmom ilK doktorum tahmin etti 10 haftalıkken kız gibi sanki am bilemedim inslh erkek olur dedi çünkü üç kızın var erkek olmasını isterim tabi başta hayırlı olanı olsun ve düşük tehliken var dedi ve doktorumu değiştirmek istedim herkesin önerdiği doktora gittim düşük tehlikeden hiç bahsetmedi ve çok ilgiliydi cinsiyeti öğrenmek için elinden. Geleni yaptı bn 11 haftalık diye bilirim am yeni doktorum 12 haftalık dedi cinsiyetini tahminde bulunup erkek dedi diğer doktor sallamiss 10 haftalık cinsiyet belli olmaz tahhmin edilmez dedi umarım dediği gibi erkek olur 🙂