Hayal_et07 Kızlar sadece aspiratörü yetiyor mu, serum fizyolojik yapılması lazım mı? Lazımsa nasıl yapılır. Şimdiden onu düşünüyorum burnu tıkanır ya temizleyemezsem diye
Zzs2091 Hayal_et07 anne eğitimi verilmişti bana doğum sonrası orada hemşireler gösterdi ama ben yine beceremedim yapmayı enjektorle serum fizyolojiyi bebegi hafif bir tarafa döndürüp sikiyorlar o su diğer burundan çıkıyordu
rgk Hayal_et07 ben sadece serum fizyolojik aldım. aldığım eğitimler bunun yeterli olduğunu söylüyor. arkadaşlarım da aspiratör çok acıtıyor gerek yok demişti. bakalım deneme yanılma😂
Kksll Hayal_et07 serum sıkmadan burnundaki çekerseniz zarar verirsiniz bebeğe o yüzden Serum kullanın mutlaka