Sevgili anneler ve anne adayları merhaba 🌼
Gebe olduğumu yeni öğrendim ancak 10cm lik bir kistim de varmış herhangi bir sancı ve rahatsızlık durumum yok şuan için ameliyat olmayacağım, böyle bir durum yaşayan var mıdır ? Tecrübelerinizi paylaşabilir misiniz ?