Yanne ben 7 haftalıkken ev süpürdüm sildim. Kahverengi lekelenme oldu canım. Acile gittim, kan uyuşmazlığı vardı iğne yaptılar, bide progestan başlattılar. Düşük riskim vardı 5 ay boyunca. Hep yattım. Yemek yapmaya kalkıyodum,biraz uzanıodum, ye iç, tekrar uzan, sonra yavaş yavaş bulaşıkları yerleştirip tekrar uzanıodum. Evi de eşim süpürdü bu süre zarfında 😊 Bırak ev dağınık kalsın. Afedersin 💩 götürsün evi. Hiç umursama yani. Hiç bişey bebişten önemli değil. 🙏Dikkat et. İlk üç ay riskli çünkü 😊🙏