Hanımlar bugün doktora gittim 14 haftalık olduk eşim doktora cinsiyetini sorunca doktorumda şuan erken kesin bişey söylemem için ama tahmin istersen kıza benzettim dedi 14 haftada kız deyip sonradan erkek olan veya ilk erkek deyip sonradan kız olan var mi aranızda ?