Arkadaşlar merhabalar ben hamileliğimin başından beri olumsuz olaylar yaşıyorum rabbim sınıyor maddi manevi ailevi ne varsa hem hormonlardan hem bu sebeplerden neredeyse hergün ağlıyorum hamilelikten önce ki neşem o kadar yokki aynada kendimi tanımamıyorum resmen. Kendimi geçtim bebeğe de üzülüyorum oturup onada ayrı ağlıyorum onun ne suçu var diye hiç iştahım kalmadı desem yeridir bu stres üzüntü bebeğe zarar verir mi ?