Aysuu06 Arkadaşlar 15+2 günlük hamileyim makattan geldi çok korktum basına böyle bisey gelen oldu mu acı yemem asla bi rahatsızlığım da yok ancak doktor rahim genişliğinden olabilir dedi bilgisi olan varsa yazabilir mi 🙏
Siyahgokyuzu Aysuu06 cok ikindiysaniz kabizsaniz makat catlagi olmus olabilir genel cerrahiye gidip bakitin krem verirler daha fazla ilerlemeden gorunun
nurunhayali Gebelikte neredeyse her gebenin karşılaştığı bir durum hemorid maleaef☹️ Kabızlıktan çok zorlamaktan kaynaklanıyordur kabız olmamaya çalış
Kelebekmadam nurunhayali başımın belası benimde yaa kabız olmamaya nekadar çalışsamda yinede kabızım nedense
Aysuu06 nurunhayali doktorum bi şurup vermişti kabızlıgım bitti bugün kanamadı insallah olmaz bir daha yaa çok korktum
Kelebekmadam nurunhayali nar aslında kabız yapar çekirdekli ya bana avakado iyi gelmişti onuda artık bulamıyorum
Hst_sena Kabızlıktan oluyor zorlamayın. Doktora mutlaka söyleyin bende olmuştu ilaç verdi doktor, ilacı kullanınca kabızlığım gitti. Dikkat edilmesi gereken bir konu. İhmal etmeyin.