Bugün sonunda çatı muayenesi de oldum kendime geldim yaa . İkinci doğum olmasına rağmen aşırı derecede çok korkarak girdim ama inanın hiç korkulacak bişey yok . Gönül rahatlığıyla girin kendinizi kasmayın saniyelik işlem valla . 39+1 de oldum bu arada çatı muayenesini 🌺