Merve2234 2 haftsdır ne iştahım var kahvaltı özellikle. Bide halim hiç yok bu haftalar da olan anneler siz nasılsınız ??
Asyaveannesi36 Merve2234 bende 33+5im iştah değil ama halsizim geçen haftaya göre hiç birşey yapasım yok
Esra-57 Merve2234 33+6 günlüğüz iştah sanki daha açıldı ama kendimi frenliyorum zaten öyle kiloda almadım pek takılmiyorum ama halsizlik hiç bişey yapmak istemiyor canım sanırım git gide agirlastigimi hissediyorum 🤭🤭