Mervearc 38haftaligim 3gundur geceleri uykuda terlemiş bi şekilde kalkiorm asiri terleme oluyor uyurken aranızda böyle olan varmi neden kaynaklıdır?
blessed Mervearc 32den beri öyleyim. Dr um tansiyon ve şekerime baktı bunlar normal çıkınca bir şey demedi. Bunlarla alakalı olabilir diye şüphelenmişti heralde bilemiyorum ben de neden oluyor 🤷♀️
Fatosduzgun55 Mervearc 32+5den selam😑 aynen o durumdayım özellikle baş yastıgım bildiğiniz göl oluyor😭 üstüme hıc bırsey örtmeden yatıyorum hatta gece o kadar bunalıyorum kı wc ye kalkdıkca balkomda havalanıp gelıyorum hayırlısıyla bir dogursaydık normale dönerdik iniallah
Heather Mervearc 35+3 ölüyorum yanıyorum. Dün gece eşim yorgana dürüm olurken ben atletle yattım o kadar.
Deniizzz Mervearc hayatımda hiç bu kadar terlemedim 34+2 tim gece 2 kez kostüm değişikliği yapıyorum anlamadım 4-5 gündür bu şekilde bir de canım hiçbirşey yapmak istemiyor mayalık uyuşuk dolaşıyorum evde her sabah bugün yürüyüşe çıkacağım diye uyanıyorum ve günü bitirip bu fikri yarına saklıyorum böyle böyle inler geçiyor 😣
Mervearc Fatosduzgun55 selamm🙋♀️hormonlardan sebepmi acaba onunda belki etkisi oluyordur anlamadm gitti.saglikla kucaklarimiza alalim yavrularimizi🤗
Heather Mervearc ilk gebeliğimde yazdı birde yarabbi yok öyle bir kavrulma, banyoda suyun içindeydim hep.
Mervearc Deniizzz aynen değişiyorum tekrar terliorm bende,vitamin eksikliği yada kansizlikmi varki halsizlik oluyor
Tughanalpinannesii_ Benim de öyle 36. Haftadaym akşamları sıcak basıyor terliyorum Kalın giyinip yatamiyorum Zaten üstümü bile ortemiyorum hormonal herhalde doğum yakın diye mi bilmiyorum
Deniizzz Mervearc benim Demir depolarım boş gibi neredeyse ama vit değerlerim normal takviye alıyorum zaten hem vit hem Demir ama terleme hormonal olduğunu düşünüyorum çok şükür havalar soğuk ☺️
Rabiatilgan Valla ben de normalde yazın bile kat kat giyinen insan , son haftalara girdik gireli yanıyorum , elim ayağım sürekli ateş gibi 😩
Aysila-1 Bende 20.haftadaym geceleri aşırı terliyorum ve sürekli idrar için wc e kalkıyorum. Bu haftalarda böyle olan var mıydı