Milyarlarca doğum yapılıyor, iki seçenek var kız ve erkek. Bazı hamilelikler birbirine benziyor diye yapıştırma laf hemeeeennn hazır. Kim ne yaşadıysa herkesin öyle olacağını düşünüyor. Kim yapıyor bu tespiti. Doğuran kişiler bir araya gelip iki kız erken doğdu diye kızlar erken doğarmışmışmışmış. Bana da dediler erkek bebekte bulantı olmuyor erkektir vs. Böyle bir şey yok arkadaşlar ya sıfır inanıyorum gerçekten. Bizim kız inşallah 🧚🏻♀️
tugbaa_g