Arkadaşlar yüksek prolaktin (75) sorunum var aynı zamanda hamile de kalmak istiyorum, şu an adetliyim Aslan pençesi çayına başlayalı bir gün oldu ,bu ayki yumurta çatlamasına gelinecek süre için soğan kürü de içmek istiyorum sizce ikisini de aynı süreçte kullanabilir miyim ya da hangi küre daha önce başlamalıyım hangi dönemlerde içmeliyim? Bilgilerinizi ve deneyimlerinizi paylaşır mısını?