Sumeyye_066 Kızlar bu ayın 30 unda adet oldum bugün 3. Üncü günüm uygulamaya baktığımda yumurtlama günü olarak 16 sini gösteriyor adet baslangicim 30.12 adet bitiş tarihim 05.12 yardımcı olur musunuz ne yapmam gerekiyor
Nazlimom Sumeyye_066 uygulamalara güvenmeyin bence ben kaç ay uygulamayla yaptim olmadi ovülasyon testiyle takip yaptim 2.ayda hamile kaldim