denizz89 Hanımlar yarın doktora randevum var sizlerden birer ayetel kürsi okumanızı rica etsem çok mu olur ? plasentam aşağıda ve riskli gebelik geçiriyorum..plasenta hayrlsyla olması gereken yere çıkmıştır inşAllah 28+6yım ..Allahm hepimizin yavrusunu vaktinde kucagına almayı nasip etsin!🤲🤲🤲
Ardanyal denizz89 korkmayın benim 33. Haftada plasentam aşağıdaydı 36. Haftada yukarıya çıktı. Şu doğumuma 5 gün var kısmetse. İçinizi ferah tutum sizin daha yüksek yukarı çıkma ihtimali
Rumif denizz89 okudum insallah çıkmıştır yukarı benimde eski sezaryen dikişime yapisik duruyor dedi böyle devam ederde eğer yukarı çıkmaz ise çok tehlikeli dedi doktor bende 16 haftalığım banada dua edin haftaya salı benimde kontrolum
denizz89 @Rumif Allah razı olsn canm duan için🤲ben de okudum sana Rabbm dualarmızı kabul etsin inşAllah🤲korktuğuna uğratmasın Allah kimseyi içini ferah tut,Allahı andkça rahatlyor insan🤲
denizz89 @VVV41 okudum canm benim Allah razı olsun inşAllah hayrlsyla vaktinde yavrumuzu kucagmza alırz 🤲
Bbdd denizz89 Allahım şifa versin inşallah düzelir bir an önce. Arif beyin hastasıydınz galiba riskli gebelik uzmanına da gidiyor musunuz