Arzu3580 Selam, 10 haftalik hamileyim.bugun 2 defa kahverengi akinti geldi. Biraz da karin agrisi oldu. Doktora ulasamadim, bu durumu yasayip duzelen var mi
Gonca- Arzu3580 bende de aynı şekilde oldu. Kanama alanından dolayı dedi doktor . Progestan başlattı hemen. Sizde de aynı durum olabilir ama en kısa zamanda doktora gidin
Syldz45 Bence bekleme git hastaneye böyle böyle kendini üzersin acaba bir şey mi oldu diye inşallah hiç bir şeyi yoktur
Nureeee @Arzu3580 canım benimde 2 gün önce öyleydi hatta çok da korktum ağladım doktorumu aradım korkulacak bişey yoktur ama yinede kese etrafına bakmak gerekir dedi dün gittim çok şükür bir sıkıntı yok doktor dedi bebek yukarıya doğru çıktığı için rahme baskı uyguluyormuş normalmiş yani
Arzu3580 Eylulykdz merhaba bugun doktor kontrolumuz vardi bebek gayet saglikli, kese disinda bi kanama olmus, o yuzden kahverengi akinti oluyomus. Bitene kadar gelir dedi. Normal olabilir dedi. Sebebi ile ilgili de bisey soylemedi. Ilk 3 ay olabilir dedi.