Kızlar bugün kontrolden geldim doktor 36. Haftada çatı muayenesi yapıp doğum şekline karar vericez dedi ben sezeryan istiyorum gittiğim hastane devlet değil doktora söyleyemedim çok yoğundu 2 hafta sonra tekrar çağırdı o gittiğimde istemediğimi sezeryan düşündüğümü söylesem yinede yapar mı o muayeneyi 🙄🙄🙄🙄