Ftmakn Kızlar merhaba 21+3 deyiz bugün detaylı usg çekildik bebeğimin gelişimi suyu herşeyi normalmiş fakat benim rahim damarlarımdan bir tanesinde daralma görüldü coraspirin 100 mg başladı doktor yaşayan var mı önemli bir sorun mu ?
Elifgoktug1 Ftmakn ileriye doğru preeklampsi olmasin diye tedbir almış doktorun korkma tansiyon yükselip bebegi besleyen damarlar daralıyor fark edip ilaca başlaması iyi olmus😊 benim ilk gebelikte fark edilmedi 16/9 tansiyona doğuma alındım 🤦♀️ bunda tedbir olsun dedi doktorumuz 36 haftaya kadar kullanicam
Zeyze14 Ben de de ayni durum var panik atak biri olarak resmen ödüm koptu ama endişe edilecek bir durum olmadığını çok sık karşılaştıklarını söyledi doktorum. 32.haftaya kadar coraspin kullanacagiz dedi. Şimdilik bir sıkıntı yok 29 olduk biz.
Elifgoktug1 Ftmakn nette yazanları hiç okuma cnm basit bi baş ağrısına bile tümör yazıyor nete kalsa hepimiz kanseriz tümörlüyüz yani🤦♀️🤷♀️ sağlıkla gelsin bebis💜🙏