Dugii ben elektrikli kullandım philips avent çok memnun kaldım, gerekli bence çünkü bebek bazen sütün hepsini ememiyor ve göğüste kalınca ağrı yapıyo sertleşiyo hatta mastite kadar gidebilir. Ayrıca sağıp yanıma da alıyodum bi yere gittiğim zaman iyi oluyodu.