Aykem Ankaranın soğunda yanıyorum 😒 duygu değişimim var ya aşırı sinirleniyoruö yada delice ağlamak istiyorum. Bugun aşırıda uykum var. İnşallah allah birgün bizimde yüzümüze gülecek 🤲
0316umut Aykem 4 aralık benim.Şu an için hiçbie belirtim yok.Pazartesi günü test ysptım sonuç negatifti ben de adet günüme kadar yapmıcam diye kendime söz verdim
Sevimlianne_adayi Aykem 4 ünde olacağım test negatif normal pek belirtim yok dün bel ağrısı vardı ve göğüs uçlarım sertleşmiş açıyor o kadar çatlama ve aşılama yaptırdım
baby74 5 Aralık.. tüm belirtiler vardı kafamdan atmıştım herşeyi hamileliği hatta hamile kalmak bile istemedim süreç beni yıprattı.. bir aralıkta adet oldum