Nazli_ayar Kesinlikle. İsteyen istediği postu açar tabiki ama doktor bir sorun görmemişse veya görmüşse bizim dememizle ne olabilir insan doktoruna güvenmeli buraya değil . Zaten minnacık bir yavru boyu ne kadar olabilir ki ? İyi veya kötü birşey olsa doktor söyler burda bizim doktorun dediğine onay verip vermememiz önemli değil bence . Sonuçta insanlar okumuş etmiş belli bir dereceye gelmiş ama inanmayıp emin olmak için birde doktorlar dizi mezunlarına sorayım demek bir tuhaf.