o1anneadayi Dün ac karnına sağlık ocağında tahlil yaptırdım açlık kan şekerim 64 çıkmış yarın sabahta tok gidicem bakacaklar sizce düşük olması kötü mü bebegim veya benim için 😐
asude456 o1anneadayi düsükte yuksektü iyi degil , benimde yuksek sekerim yuksektense dusuk olmasini tercihh ederim
Smyigit o1anneadayi benimde açlık 69 çıkmıştı birinci saat 59 çıkmıştı yüksek olmasından iyidir ama hipoglisemi riskin var demişti hoca az az sık sık beslen aç kalma kan şekerin düşebilir cunku
Selin12- o1anneadayi canım benim de düşük çıkıyor şeker yüklemesi yaptırdım tokluk bakildi benim 115 çıktı normal dedi açlık için bir dahiliye ye görün dedi
incimercan o1anneadayi açlık için normal bi değer, benim de o civarda çıkıyor. Açlık şekeri 60-100 arası normali
babynil @o1anneadayi saglik ocaginda benimde dusuk cikti normal degil dediler. Seker yuklemesinde acligim normal cikti ama tokluk yuksek. Evde takip ediorum aclik sekerim hep iyi cikio
o1anneadayi babynil yarında tokluğa bakmak için kan verecem bakalim o nasıl çıkacak keske şeker yüklemesi yaptirsaydim milletin aklına uydum gitmedim ya
minikkoalaam bugun aclik icin kan verdim yarin tokluk icin vercem. sonuclar cikinca yazarim dogrusu ben de cok merak ediyorum 27. haftamdayim eger seker yuklemesi yapilmasi gerekirse bu saatten sonra yapilir mi bilmiyorum biraz strese giriyorum bu yuzden 🤦🏻♀️
o1anneadayi minikkoalaam benim açlık 64 çıktı bakalim yarın tokluk kac çıkacak ya bende 27+4 teyim şeker yüklemesi için bu hafta son haftaydı
MustininAnnesi minikkoalaam Bildiğim kadarıyla 24 ve 28 haftalar arası yapılıyor henüz geç değil yaptırabilirsiniz
minikkoalaam o1anneadayi 🥺🥺 o zaman insallah normal cikar. size doktor bi sey dedi mi dusuk olmasiyla ilgili
o1anneadayi minikkoalaam insallah canım ya 🥺 Doktor bisey demedi yarin tok gel bi de ona bakalim dedi
o1anneadayi minikkoalaam ay Allah razı olsun canım bende çok çok dua edecem insallah bir sorun sıkıntı çıkmaz
babynil @o1anneadayi doktorunuzu dinleseydiniz keske herkes cok bilio yoksa. Ben yaptirdim sekerim cikti smdi diyet yapiorum. Yaptirmasam bilmiycektim sekerimin oldugunu ve bebege de zarar vericektm
o1anneadayi babynil doktorum da sen bilirsin yaptırmak zorunlu değil dedi yani o da yaptirmalisin demeyince bende vazgeçtim simdi diyorum ki keşke yaptirsaydim bu hafta sondu bi de
Selin12- o1anneadayi evet canım göründüm kesinlikle aç kalma dedi sürekli atistir dedi düşük sekwrin bebeğe zararı yokmuş yanliz anneye zararı oluyormus onun için şekerini dengede tür dedi
o1anneadayi Selin12- ay sevindim ya saol canim yüksek olmasından daha iyidir diye düşünüyorum bende ama bu konuda bilgim de yok tabi umarım yarın tokluk normal çıkar