Aycaoto sürekli kaşıntı 😣😣hamilelikte zor geçiyor geçmişti yine tekrarladı 😬Travacort diye krem verdi dr o kaşıntıya çok iyi geliyor bide fitil yazdı ama bi süre iyi geliyor sonra yine bol bol su içmelisin hem hamilelikte su çok önemli ben günde 3 lt içiyorum WC'den de çıkmıyorum oda ayrı bi konu tabi 😄🙄sirkeli suyla yıka demişti dr mikropları öldütüyor