eminnee Kızlar baby plus çift taraflı elektirikli süt pompasını kullanan oldu mu? Nasıl sizce memnun kaldınız mı? Ben çalışmayı düşündüğüm için almayı düşünüyorum pompayı veya başka memnun kaldığınız varsa öneride bulunur musunuz?
yarenaygk34 eminnee ebebekte satılan marka değil mi canım ben almıştım ilk doğumumda ama bana gücü yetersiz geldi göğsüme de tam uyum sağlamadı oturmadı ucları ben elde sağılanlarla daha iyi sağıyordum
yarenaygk34 yarenaygk34 bir yakınımıza verdim ben o da çok kullanmamış ondan ilk hatırlayamadım markasını çekiş gücü az demişti o da