Bende 37+1 im benimkinde de 2 tur kordon dolanması var pzt günü sezeryan olucam hareket takibi yap sıkıntı yok dedi doktor. Eğer kordondaki akım iyiyse sıkıntı olmuyormuş hatta normal doğum bile oluyor dediler ama bende yüksek tansiyonda olduğu için riske atamadık. Ama insan ister istemez endişeleniyor ben mesela saatli uyuyup uyanıp hareket kontrolü yapıyorum deli gibi. Doktorlar bu yüzden annelere eğer doğuma daha varsa söylemiyoruz bile dediler bana