Efsabozdag evet ailemde öyle dedi zayıf bebek çabuk gelişiyormus doğunca ama insan yine de kilosu yerinde olsun istiyor 😊 mide yanması duydum herkeste bende ama benim mide gazım hiç geçmedi şimdide ağrım var süt iyi gelir gibi oluyor yada haşlanmış şeyler ama çok kısa süreli 🤷🏻♀️ bakalım dayanacagiz çok kalmadı Allah’ın izniyle, bebsilerimiz sağlıklı olsun da 😇