Guzucuk25 Zehrazeynall 19+1dedi bugün doktorum kız diye düşünüyorum dedi net bisi söylemedi üstüne bStira bastıra sormama rağmen tahmin herhalde 28 gün sonra detaylı var bakalım netleşir sanırım Bi kızım bu arada
Carriebradshow Zehrazeynall 16 haftalık oldu benim bebişler ama bende hala öğrenemedim. Bir tanesi kesinleşti erkekmiş ama diğeri göstermiyor kendini :) pazartesi kontrolüm var inşallah bu sefer öğrenebilirim.