Aslanirem Kızlar keseyi ne zaman gördünüz betanız yada haftanız kaçdı hamileliğimi öğrendim 4 haftalık keseyi görmek için ne zaman gitmeliyim
Neseeli Aslanirem 5. Haftada görünür genelde canım 5+2 de göründü bir hafta daha bekle garanti olsun..
ozlemoo Aslanirem kese 5. Haftada net bir şekilde gözükür benim beta 2825 di ve 5 haftalıktı doktora gittim keseyi gördüm 6 +3 tede kalp atışımı duymuştum
Ozgeonataydin Aslanirem ben 5 haftalık gittiğimde kese görünmemişti doktor kan tahlilinden bakıp 5 haftalık olduğunu söyledi 10 gün sonra gel dedi 10 gün sonra gittiğimde görünmüştü ama herkesin farklı olabiliyor
brfns Aslanirem Bence bir kaç gün daha ertele derim çünkü küçük olduğu için vajinal muayene alırlar bide görünmezse sende kötü oluyorsun bende öyle olmuştu üst üste 3 kere vajinal muayeneye girdim en son profesör geldi o vajinale aldı onda gözüktü yani bir kaç gün ertelemek daha sağlıklı olacaktır. Tabiki bu benim fikrim genede sen bilirsin canım
Ezgis54 Benimde 4+5 dün gittik doktora ama göremedi henüz erken dedi normal demekki bende endişeliyim ya ilk gebeligim
Seda5885 Adetime 12 gün vardı hamilelik belirtilerim basladi hemen test yaptim sonuc pozitifti 3haftalikken gozukmedi 4haftada gördük.5.hafta diyorlar genelde haftaya gozukur
Ahuebrarannesi Merhaba hanımlar regli tarihine göre 7+1 haftalık hamileyim dün ultrason da kese 6+3 dü bebek görünmedi normal mi sizce haftaya salı tekrar bakıcam dedi doktor değerlerim gayet iyi geç döllenme olmuş olabilir mi?
brfns Ahuebrarannesi olmuş olabilir bende 3 kere vajinal muayeneye alındım gözükmedi en son profesör geldi o vajinale aldı onda gözüktü bence korkmanı gerektirecek birşey yok beta değerlerin ne bu arada?