esmerrmm Kizlar bebegim 2. Ay asisini oldu cok agliyor agrisimi var bilmiyorum napmam gerekiyor susmasi icin onerisi olan
Ebrarliya esmerrmm fitil vermişti doktor onu salmistim canim sana bilgi vermedilermi bol bol memede tut cani yaniyordur emmek ister gecmis olsun
beren4097 esmerrmm Vücundunda kırgınlık hissi vardır evde bebek için verdikleri ağrı kesici ateş düşürücü şuruptan bir çay kaşığı verin rahatlar bize ebemiz hep tavsiye ederdi. Ateşi olmasa da verirdim her aşıdan sonra kızım rahat ederdi.
Ebrarliya esmerrmm asi olduklarinda anneyi isterler kuzum hep hic kucaktan inmek istemiz mizmiz olur kuzular asilardan 1 gun once temizlik yemek vs yapki hep onunla ilgilen vaktin kalsin iyimi simdi tontis gecmis olsun