Edaannuur Merhabalar. Ben gün içerisinde haftada 2-3 kere kefir içiyorum. Bunun bir sakıncası var mı sizceeee
G_M_Z Dilandemirrr kısaca şöyle söyleyeyim annenin bağırsak sağlığını korumada çok etkili 🥰 bunun yanı sıra bağışıklık sistemini güçlendiriyor, idrar yolu enfeksiyonu için de yararı olduğunu okumuştum 🥰
Edaannuur Meyveli içiyorum yani bende okudum faydaları var diye ama insan bir korkuyor 😂 doktora da zaman var soramadım
Gkaplan Ben her sabah aç karna içiyorum kabızlığıma bir tek o iyi geldi zararı yok hatta çok faydası var
Bebegimveben0811- Ben günde 2 bardak içiyorum aksine bebeğe kilo aldırıyor. Doktorum izin veriyor 2 bardağa.
Deniz93 Edaannuur ben çok güzel içiyordum hergun 1 bardak sonra midemi bulandırmaya başladı ve tiksiniyorum şuan kefirden 12 haftalık hamıleyim 😔 ama ben sade olanı içiyordum meyvelilerde şeker var diye bılıyorum yanlış da biliyor olabılırım ☺️