Bugün doktora gittim işte dedim ki eskisi kadar güçlü hissetmiyorum hareketleri yumuşadı sanki dedim. Ben görüyorum buradan ediyor hareket dedi sen saymıyor musun dedi . Saymıyorum dedim. Olur mu öyle şey sayacaksın dedi . Neyse sonra başka bir şey söyleyince konu dağıldı . Nasıl sayayım diye sormadım . Aynı haftada olanlar siz nasıl sayıyorsunuz ?