Ezgikarabas 8. Haftada benimde oldu sildikçe geliyordu yani panik yapacak kadardı bana göre. Doktora gidemedim bide ekstra sıkıntı yaptım kendime. 1hafta sonra gittim doktor bi sıkıntı olmadoğını Söyledi,idrar kültürü vs istedi onlarda temiz çıkınca yerleşme kanaması olduğunu normal olduğunu söyledi. Sildikçe gelen,kahverengi ve çamura dönük rengi olan bi akıntıdan bahsediyorum. Gelecek olan bebek her türlü geliyor içinizi ferah tutun ,geçmiş olsun.