minikkoalaam bi kizim olursa adi Ebral Nil olsun derdim hep ama esim İpek ismini koymak istedi (annesinin adi) ben de İpek ile uyumlu isim bulamadim. herkes İpek tek basina daha guzel diyo genel olarak. bi de size sormak istedim oy verir misiniz? 🎈
minikkoalaam Nevruzece esim daha evlenmeden once annesinin adini koymak istedigini soylemisti. ben de ipek ismini cok seviyorum tamam dedim. annesini de severim 💞
UmutsuzPolyanna Ay bende İpek koyacağım yanına bi isim daha ekleyeceğim ama E harfi ile olsun istiyorum abisinin adı da İ E harfli şuan ilk 2 de İpek Elif ve İpek Eda var bakalım son dakika başka bi şey düşünmez isek 🤩
UmutsuzPolyanna Nur-98 çevremizde o kadar çok ela var ki olsun mu olmasın dedik ve şimdilik kalsın dedik 😅