Sevda2018 Slm kızlar 36.2 dün 3.5 cm acılma ve suyumun azalması ile akşam üstü saat 5 te hastaneye yatışım yapıldı.. Suni sancı veriliyor.. Fakat bebeğin başı rahime oturmadı.. Bugün hala devam 7 cm acılmam var.. Su an 8 olmuş.. Bebegin başı yeni indi.. Bol bol dua istiyorum.. Cünkü bugün öglene kadar olmasa sezeryana alıcaklar.. Doğum hikayemi sizinle paylaşıcam işallah allahım hepimizi bir avazda kurtarsın..