MMmommy kovidden dolayı doğum yapacağım hastane 1 refakatçiye izin veriyor, ziyaretçi yasak ki ben bu durumdan aşırı memnunum. 😀 refakatçi olarak annem kalacak, eşim bebeği görür gider muhtemelen ikimizde çok acemiyiz annemin orda olması güç verir bana da. Sizde üzülmeyin ikiniz herşeyi halledebilirsiniz, yetişemediğiniz yerde hemşireler çok yardımcı oluyormuş. Allah sağlıkla kavuştursun hepimizi🤲🏻